čtvrtek 19. ledna 2017

Aktivity - Parkování aut - barvy

Toník miluje auta, takže pokud se mi povede najít nějaká aktivita s touto tématikou, je úspěch skoro vždy zaručen. U této aktivity to nebylo jinak. Ani její příprava nebyla složitá a zvládnete jí zrealizovat během pár minut.

Nastříhala jsem si barevné papíry (od každé barvy 2 kousky) a přilepila jsem je izolepou na Toníkova auta (na 1 auto vždy 1 kousek od jedné barvy). Z víka od kartónové krabice jsem ustřihla jeden okraj, aby se dalo s autíčky vjíždět dovnitř a fixou nakreslila parkovací boxy odpovídající počtu polepených aut. Pak už stačilo jen nalepit do boxů zbylé nastříhané barevné papírky (1 box = 1 barevný papírek). Tím skončila má příprava, poté už nastoupil Toník a bravurně parkoval auta do boxů podle barev, které měly nalepené na sobě.

Časem určitě vyzkoušíme i v jiném provedení. Už teď mě napadá, že by se to dalo využít na přiřazovaní stejných symbolů nebo obrázků.

Nápad jsem našla na pinterestu. Tam parkují auta podle čísel. Pro nás upraveno na barvy.





1 komentář: